I want to make beautiful things,
even if nobody cares.
― Saul Bass

Over Kaspar
Vertrekkende vanuit een gesprek waar samen met de klant de doelgroepen, positionering en waarden van het bedrijf besproken worden, worden een aantal ontwerpen gemaakt waaruit gekozen kan worden. Na de keuze en eventuele aanpassingen, begeleid ik - in samenspraak - de druk. Het is de bedoeling dat een herkenbaar ‘merk’ met een toekomstvisie ontwikkeld wordt i.p.v. enkel een toepassing, zodat het merk in een welbepaalde richting kan groeien.

b-energetics
b-energetics is specialist in ecologisch wonen. Met kennis van zaken treden ze op als tussenpersoon om het hele renovatieproces van een woning in goede banen te…

Nordman
Voor dit fris, noorderlijk water stonden we in voor het logo en de verpakking. We kozen voor een open, heldere stijl die past bij de filosofie van Nordman.

Bonneux and Co
Of je nu een andere doelgroep op het oog hebt, een nieuw product wil lanceren of een grotere stempel wil drukken op je huidige markt. Het business development…